sobota, 23 lutego 2013

JOKO shine effect powder - alternatywne zastosowanie


Panie i Panowie, oto nie całkiem udany prezent od koleżanki. Czemu nie całkiem udany? Otóż ja nie używam pudrów. Moja mama też za nimi nie przepada. Więc cóż zrobić z prezentem, który nie do końca nam pasuje? Dać komuś innemu? Ja po dokładnym obejrzeniu zawartości pudełka postanowiłam wypróbować puder jako… alternatywny cień do powiek. Czy mi się udało? Przeczytajcie :)
Joko rozświetlający puder z drobinkami jak dla mnie idealnie sprawdzał się jako delikatny cień do powiek – są w delikatnym odcieniu beżu, ożywione przez złote drobinki i lekko zmatowione. Beż pasuje do każdego koloru oczu – do moich niebieskich również. Śpiesząc się na uczelnię brałam odrobinę pudru na opuszek palca, maznęłam powiekę, wytuszowałam rzęsy i byłam gotowa do wyjścia, a oczy były fajnie rozświetlone i wyglądały naprawdę korzystnie. Minusem było jedynie opakowanie, a konkretnie odkręcane wieczko. Było ono  przezroczyste i plastikowe, przez co szybko pękło.

Wybaczcie brak dobrego zdjęcia, wyglądu opakowania i ceny – pomysł wpadł mi do głowy z chwilą, gdy puste opakowanie wylądowało w koszu. Dostałam go rok temu, a obecnie szukam tego pudru w sklepach – odwiedziłam ze 4 drogerie i nigdzie nie mogę go znaleźć, nawet na allegro… A szkoda i to wielka, bo jako cień do powiek sprawdzał mi się idealnie. Dysponuję jedynie mocno powiększonym zdjęciu na palcu (obok) i jednym na dłoni, już mniej widocznym (poniżej). 

Post ma również "drugie dno". Chciałabym zapytać Was, czy nie widziałyście go czasem w jakimś sklepie? Bo z moich poszukiwań nic nie wyszło i nie mam pojęcia gdzie znajdę mój puder - cień.

2 komentarze:

  1. Na stronie internetowej Joko są podane przykładowe miejsca gdzie można zakupić ich kosmetyki :) Musiałabyś poszukać :)

    Ale wygląda super ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja droga pierwsze co sprawdziłam na ich stronie... jest tam parę pudrów, ale tego akurat nie... :( i te drogerie które polecają również przejrzałam, nic z tego niestety.

      Usuń